|
|
 Rang: Admin
|
(Verhaal van Ro_2004)
Ik heb de hele nacht liggen dromen… Nou ja, zo lang was de hele nacht nou ook weer niet, aangezien ik vanmorgen om 7 uur al weer het recht had om het gevecht aan te gaan met de snooze-knop van m’n wekker, zodat ik nu op mijn werkplek uit het raam kan zitten staren en dit verhaaltje kan typen.
Lees hier het volledige artikel.
Pokeren leren? PokerNet kijken! (of PokerCollege natuurlijk...)
|
|
 Rang: Pokerjoker
|
Lenny Kraviza, Wolter Kroes??? Ben je naar een concert geweest
Erg leuk verhaal Ten. Het is in ieder geval een herkenbaar verhaal voor mij
|
|
|
Het verhaal is niet van Senor Ten maar van Ro_2004!
Leuk verhaal Ro. Binnenkort kom ik met Dal ff die kant op. Daarna natuurlijk even een paar biertjes drinken in Den Haag.
Poker
|
|
 Rang: Untouchable
|
Ro & de NS, a comedy award winning combination
Geloof dat een aantal PC'ers beter schrijver kunnen worden dan pokerspelers
Ik dacht alleen dat je zwaar aant 't winnen was en dus viel die +70 me een beetje tegen. Aan de andere kant, zolang je niet verliest speel je winnend.
You Go Boy!
|
|
 Rang: El Mágico
|
leuk stukje!
vooral leuk om te zien dat steedsm eer pc'ers naar HC gaan!
|
|
|
JackOfClub wrote:Ro & de NS, a comedy award winning combination Geloof dat een aantal PC'ers beter schrijver kunnen worden dan pokerspelers Ik dacht alleen dat je zwaar aant 't winnen was en dus viel die +70 me een beetje tegen. Aan de andere kant, zolang je niet verliest speel je winnend. You Go Boy!
Daarnaast schijnt de rake toch 10% te zijn bij die limiet? Dan doe je t met 70,- toch erg goed!
Pokeren leren? PokerNet kijken! (of PokerCollege natuurlijk...)
|
|
|
Senor Ten wrote:JackOfClub wrote:Ro & de NS, a comedy award winning combination Geloof dat een aantal PC'ers beter schrijver kunnen worden dan pokerspelers Ik dacht alleen dat je zwaar aant 't winnen was en dus viel die +70 me een beetje tegen. Aan de andere kant, zolang je niet verliest speel je winnend. You Go Boy! Daarnaast schijnt de rake toch 10% te zijn bij die limiet? Dan doe je t met 70,- toch erg goed! 
De rake is inderdaad 10%, maar in potten onder de 10E wordt geen rake gepakt. Overigens heb ik van m'n muntjes ook de nodige drankjes besteld dus de echte winst lag nog een stuk hoger, ik denk zo rond de 80-85. Reken zo'n 30 handen per uur, 5 uur, dus 150 handen totaal. PTBB = 8, dus 10 PTBB's in 150 handen is dus zo'n 5,5 tot 6 BB/100. Lijkt me toch niet slecht voor 2/4 limit
|
|
Lid sinds: 22-6-2006 Berichten: 3.545 Locatie: Press 'Z' to make your next wish!
|
Rocco wrote:Het verhaal is niet van Senor Ten maar van Ro_2004!
Leuk verhaal Ro. Binnenkort kom ik met Dal ff die kant op. Daarna natuurlijk even een paar biertjes drinken in Delft.
Shoot for the moon!
|
|
|
Rocco wrote:Daarna natuurlijk even een hoop biertjes drinken in Den Haag.
|
|
Lid sinds: 8-8-2006 Berichten: 5.230 Locatie: land of confusion
|
Ik ken voor 70 eu wel een junk die in de omgeving Leiden een knappe fiets kan regelen voor je!
Heeft mijn werk en zijn connecties ook zo zijn voordelen.
www.ikmaakhetzelfwel.nl
PC Leaderboard Kampioen '07 PC ROSHAMBO Kampioen 07/08
|
|
|
berent wrote:Rocco wrote:Het verhaal is niet van Senor Ten maar van Ro_2004!
Leuk verhaal Ro. Binnenkort kom ik met Dal ff die kant op. Daarna natuurlijk even een paar biertjes drinken in Delft.
Vooruit dan maar Berent, je mag mee!
Poker
|
|
 Rang: Forumheld
|
Rocco wrote:berent wrote:Rocco wrote:Het verhaal is niet van Senor Ten maar van Ro_2004!
Leuk verhaal Ro. Binnenkort kom ik met Dal ff die kant op. Daarna natuurlijk even een paar biertjes drinken in Delft. Vooruit dan maar Berent, je mag mee!
Laat maar weten wanneer, zal ik ook mn gezicht wel ff laten zien (zolang jij en Dal tenminste niet aan de 2/4 komen zitten ).
There is no substitute for playing good poker
|
|
|
Leuk Artikel Ro!
Was inderdaad een geweldige avond gisteren! Heb het weer erg naar mijn zin gehad!
het zat bij mij alleen niet echt mee qua poker maar -20 is dan niet slecht!
107+ de vorige keer is nog steeds +87 
volgende keer win ik gewoon weer! 
en daarna samen met rocco en dal de stad in wordt gezellig! Senor is natuurlijk ook van harte welkom. haha alleen mogen jullie aan de 10/20 limit gaan zitten of de 5/5 NL.
haha
Ik heb alweer zin in de volgende keer iig! 
Wel kut dat je fiets gejat was zeg...
ik was pas rond half5 thuis. maar in de Asta was het goed te vertoeven.
bier 1euro per stuk hahaha 
binnenkort een keer op zondag dan maar! alleen moeten we dan wel vooraan in de rij staan met inschrijven denk ik. verwacht dat het op zondag nog drukker is!
maarja ga nu maffen.
tjuus kebab 
Why work? Play poker
|
|
|
mooi verhaal ik vind het altijd prachtig als er zo een gek komt zitten met ipod, dikke zonnebril en een shit load aan chip tricks. Dan weet je al genoeg 
wie dit leest is gek
|
|
|
mcjeen wrote:mooi verhaal  ik vind het altijd prachtig als er zo een gek komt zitten met ipod, dikke zonnebril en een shit load aan chip tricks. Dan weet je al genoeg 
Dus ik maar beter niet meer met mijn zonnebril en mp3 speler aan de pokertafel gaan zitten?
Gadverpielekes!
|
|
 Rang: McLovin
Lid sinds: 27-9-2006 Berichten: 10.027 Locatie: Alphen a/d Rijn
|
Ja leuk verhaal Ro! Had toch wel mee moeten gaan Wel jammer dat het nog even duurt voordat ze echt een goede pokerroom daar hebben, maar dat wachten zal zeker worden beloond. Volgende keer ben ik er uiteraard bij!
Ro_2004 wrote:Dit alles wordt echter gauw teniet gedaan door de laatste beat van de avond: aangekomen op Leiden blijkt m’n fiets te zijn gejat. Als troost hebben ze gelukkig wel de gamma-tas die om m’n zadel heen zat laten liggen
Ik moet wel zeggen dat ik dit uitermate attent vind!
*edit JoC* leer eens quoten Party!
Take every occasion to Party!
|
|
|
Rocco wrote:Het verhaal is niet van Senor Ten maar van Ro_2004!
Leuk verhaal Ro. Binnenkort kom ik met Dal ff die kant op. Daarna natuurlijk even een paar biertjes drinken in Den Haag.
aiaiai Kon ik maar net zo goed lezen als jij schrijft Ro? Toch te vroeg aan ut bier geslagen
|
|
|
Mooi verhaal. Goed om te horen dat er grote wachtlijsten zijn, zijn er ook hogere limieten en/of NL want die game begon altijd pas rond 11 uur.
|
|
|
Kvasir wrote:Mooi verhaal. Goed om te horen dat er grote wachtlijsten zijn, zijn er ook hogere limieten en/of NL want die game begon altijd pas rond 11 uur.
2/4 5/10 10/20 limit
5/5 NL
en 10eu sng
Why work? Play poker
|
|
|
En die zitten dus ook allemaal redelijk vol?
Wel prima, laatste keer dat ik in Scheveningen was had je alleen 5/10 limit en 5/5 NL.
Is ook alweer ff geleden
|
|
|
 |
|
 |