|
|
 Rang: Forumheld
Lid sinds: 7-10-2007 Berichten: 1.571 Locatie: Achter de computer
|
Hero sitting in seat 1 with €90.50 blzhazen sitting in seat 2 with €50.00 Villian1 sitting in seat 3 with €50.00 bander222 sitting in seat 4 with €58.80 andrea303 sitting in seat 5 with €41.61[Dealer] Villian2 sitting in seat 6 with €68.23
Villian2 posted the small blind - €0.25 Hero posted the big blind - €0.50
** Dealing cards to Hero [ , ] blzhazen folded Villian1 raised to €2.00 bander222 folded andrea303 folded Villian2 raised to €6.50 Hero called - €6.50 Villian1 called - €6.50
** Dealing the flop: [ , , ] Villian2 bet - €12.50 Hero called - €12.50 Villian1 folded
** Dealing the turn: [ ] Villian2 checked Hero went all-in - €71.50 Villian2 (zeg ik niet)
Villian1 22/17 3bet van 10.1/ fold to 3bet van 25% (241 hands) Villian2 21/16 3bet van 6.3/ fold to 3bet van 50% (209 hands)
Villian 2 3bet licht denk ik omdat villian 1 maar 25% fold op 3bets. Ik lig dus voor op zn range.. maar denk zelf dat ie vaak fold op een cold 4bet van mij.. dus ik call (kan da?). Ik flop de best mogelijke flop en call om villian 2 in de pot te houden / een move te laten maken. Turn weet k eigenlijk niet zoveel wat te doen. Door een push krijg ik value van AK, maar villian kan hier met AK kan hier ook prima CRAI spelen.. dus kan ik hier dan maar beter 17$ betten ofzo?
Why didn’t the elephant like to play cards in the jungle? Because there were too many cheetahs (ok that was lame).
|
|
 Rang: El Mágico
|
Ik cold4bet of fold hier vrijwel altijd. Wat is je plan op een gemiste flop?
Blogje klikken!
|
|
 Rang: Untouchable
|
b/c turn iets van 3/5 pot de rest wat cot zegt. Hoezo overshove je? Zodat je meer calls krijgt omdat hun odds minder worden?
Drazzic; jij bent te eigenwijs Zeross|FML; niet
|
|
 Rang: Heer van Stand
|
Waarom wil je prf 4betten? Je krijgt alleen actie van beter. Denk dat er in deze situatie meer waarde zit in een call.
Je range zal pbb op AK/AQ/99-JJ worden gezet. Dus je call op de flop is prima. Turn bet ik gewoon 65-85% van de pot.
|
|
 Rang: Forumheld
Lid sinds: 7-10-2007 Berichten: 1.571 Locatie: Achter de computer
|
ik vind een call PF op zich wel ok omdat je weinig actie van minder gaat krijgen op een raise... hoewel... idd als ik de flop mis.. heb ik een probleem en moet ik waarschijnlijk folden bij actie.
turn moet ik hier gewoon betten op een manier zodat ik het op de river er mooi in krijg... er zijn niet echt veel scarecards... een T zou AQ een straat geven.. maar ja.. 3 scarecards prima
stomme shove.. k dadcht dat AK wel zou callen en omdat dat hoogstwaarschijnlijk een split zou worden.. dacht ik dat als ik nu shove ik dus meer value uit een AK hand haal.
Why didn’t the elephant like to play cards in the jungle? Because there were too many cheetahs (ok that was lame).
|
|
 Rang: El Mágico
|
Ik hoef ook niet zo nodig actie van minder te krijgen, ik wil die enorme lading dood geld die er pre in ligt graag oppakken. Overigens ga je met een beetje agro 4bet image het er best wel regelmatig in krijgen tegen zwakkere handen.
Blogje klikken!
|
|
 Rang: Untouchable
|
COTLOD wrote:Ik hoef ook niet zo nodig actie van minder te krijgen, ik wil die enorme lading dood geld die er pre in ligt graag oppakken. Overigens ga je met een beetje agro 4bet image het er best wel regelmatig in krijgen tegen zwakkere handen.
ben het hier niet mee eens, denk dat als je hier 4bet utg nooit minder dan KK/AA gaat shoven en de 3better zal waarschijnlijk qq+en Ak miss nog shoven maar niet veel minder. Denk overigens wel dat ik hier vaker zal 4b-callen (je wint hier megavaak de pot gewoon pre imo en als button shoved dan callen we maar) dan flatten. Ik fold wel tegen een shove van utg
|
|
 Rang: Pokerjoker
|
COTLOD wrote:Ik hoef ook niet zo nodig actie van minder te krijgen, ik wil die enorme lading dood geld die er pre in ligt graag oppakken. Overigens ga je met een beetje agro 4bet image het er best wel regelmatig in krijgen tegen zwakkere handen. Ben het hier 100% mee eens.
Ik vind dit zoveel meer belangrijker dan die keren dat je 33% tegen KK hebt of die enkele keer dat je het heel slecht doet tegen AA wat Rumba hier zegt. Daarbij denk ik dat met het juiste image je het er lichter in zal krijgen zelfs van de UTG opener, blijft een leuke squeezespot en zie zelf hier UTG afstacken zkr met JJ+ maar dat is dan ook niet op 50NL
Ik vind callen echt redelijk meeh, je flopt nu leuk maarja zoveel kutspots dat ik denk dat cold 4betten meer +EV is
rumbarups wrote:Ik fold wel tegen een shove van utg ik niet. Imo commited.
EDIT: Villian1 22/17 3bet van 10.1/ fold to 3bet van 25% (241 hands) Als villains UTG open hier niet extreem laag is sqeeuze ik echt zo lachend
|
|
|
 |
|
 |