|
|
 Rang: Pokerjoker
|
Maukra Edit:
Op deze pagina hebben we uitgelegd hoe de nieuwe situatie op Betfair in elkaar steekt. Hopelijk is daarmee meer duidelijk geworden.
Voor vragen kun je in dit topic terecht, of anders even mailen naar info@rakeback.nl.
/edit
July 12th, 2010 Betfair Poker and Ongame Network partner
Gibraltar, 12 July 2010 – Betfair and Ongame Network jointly announce that Betfair Poker is joining Ongame Network’s global online poker network at the end of July 2010. This landmark agreement between Betfair and Ongame Network sees a significant player liquidity migration to Ongame Network from Betfair Poker’s standalone poker room.
By operating on Ongame Network’s P5 Poker Engine, Betfair Poker will offer its players an enhanced gaming environment, suitable for any poker wallet, with the liquidity to energize cash games and tournaments.
“This move is a conscious effort to place our poker players at the forefront of our product offering. Betfair Poker players will have access to more games, at all times of the day. Both companies are dedicated to the long term improvement to player experience. We look forward to a long and successful partnership with Ongame Network.” said Daniel Svard, Head of Betfair Poker.
“Betfair is the ideal kind of long-term partner for Ongame Network: a respected gaming brand and technically mature,” said Martin Lerby, Head of Ongame Network. “In our competitive industry, we welcome the player liquidity and poker knowledge that Betfair brings to our network.”
Bronhttp://www.ongamenetwork.com/
|
|
|
kunnen mensen hun ervaringen met betrekkking tot de ongame software met me delen? heb namelijk echt horrorverhalen hierover gehoord.
|
|
|
ik ken ongame software niet maar slechter dan Betfair kan het nooit zijn lijkt me?
|
|
 Rang: El Mágico
|
Ik vind dit echt heel kut. Ongame software vind ik wel slechter dan Betfair, maar misschien is dat gewenning.
Het niveau op Ongame ben ik niet meer zo bekend mee alleen ik vind de kleine spelerspool bij Betfair nu juist wel fijn.
Veel slechte spelers in een kleine pool is perfect imo. Nu zal je weer meer te maken krijgen met meer regs denk ik.
wie dit leest is gek
|
|
Rang: Vage kennis
|
Ik denk dat het beter is. Zal waarschijnlijk resulteren in iets meer gemiddelde spelers en dat is altijd leuk. Meer newbs aan meer pokertafels is natuurlijk wel cashen
|
|
 Rang: Admin
|
Oh ja, dit mochten we jullie vandaag pas vertellen.
Nou, bij deze dan. Binnenkort ongetwijfeld meer. Als er vragen zijn horen we het wel.
|
|
 Rang: Forumheld
|
Vind de software wel prima eigenlijk. Speel zelf op goalwin en heb op Betfair gespeeld.
Grootste verandering lijkt mij de stap van 6max naar 5max
|
|
 Rang: Keiwazig
|
Ongame software sucks echt zo hard, maar zal idd ook met gewenning te maken hebben want ik vind Betfair software echt heel fijn.
maar goed het bonus systeem nieuwe van Betfair is natuurlijk zo kut dat iedere reg er op achteruit gaat, er zijn toch zat ongame skins waar je 50%+ rakeback kan krijgen of heb ik het mis?
Dan is de vraag als we naar ongame gaan op welke skin het meest interessant is om te spelen? Anyone?
Swensonn stinkt.
|
|
Rang: Honderdplusser
|
ik heb een tijd op ongame gespeeld (1/2 tot 5/10) en er zaten best slechte spelers tussen, wat ik persoonlijk een nadeel vond was 5 max tafels....
|
|
|
Drazzic wrote:Ongame software sucks echt zo hard, maar zal idd ook met gewenning te maken hebben want ik vind Betfair software echt heel fijn. maar goed het bonus systeem nieuwe van Betfair is natuurlijk zo kut dat iedere reg er op achteruit gaat, er zijn toch zat ongame skins waar je 50%+ rakeback kan krijgen of heb ik het mis? Dan is de vraag als we naar ongame gaan op welke skin het meest interessant is om te spelen? Anyone?
Hoe minder invloed rakeback op je earnings heeft en hoe meer je online hebt hoe meer het zich loont om op Betfair te blijven omdat je dan iig zeker weet dat je funds veilig zijn, in tegenstelling tot een van die skins die zomaar weer failliet kunnen gaan.
|
|
|
Timmiej wrote:ik heb een tijd op ongame gespeeld (1/2 tot 5/10) en er zaten best slechte spelers tussen, wat ik persoonlijk een nadeel vond was 5 max tafels....
Je speelt deze stakes, en opent een topic over hoe je 800 euro moet uitcashen?
Verder +1 voor Radji
|
|
 Rang: Erg fraai
|
De afgelopen dagen hebben verschillende spelers mijn mening gevraagd over Betfair.
Ik vind het echt ronduit kut.
Ten eerste vind ik het belachelijk dat ze 0.0 respons hebben gevraagd aan hun vaste klanten, zelfs een speler als ik, die al jaren lang daar speelt hebben ze niks laten weten. Ronduit belachelijk naar mijn mening.
Ten tweede snap ik de move ook niet, de incentive is totaal verkeerd, ze denken waarschijnlijk: we hebben hier nu kosten aan een heel netwerk draaiende te houden, we gaan lekker naar een ander netwerk en betalen daar voor de services en de klanten die zullen wel gewoon blijven. Daar gaan ze zich zo hard op verkijken, ik heb nog geen 1 regular gehoord die van plan is te blijven.
nauwja ik kijk even aan wat er allemaal gaat gebeuren, dikke kans dat ik wel op ongame ga spelen, maar dan op een andere skin.
prepare for awesomeness
|
|
|
als ik het goed begrepen heb kan je die punten die je verdient nu toch verkopen voor $$ wat tot 40% rakeback zou moeten leiden, ofwel dan kom je ook op die 50%+ rakeback?
It is monopoly all over again!
|
|
 Rang: Erg fraai
|
Jwijnja wrote:als ik het goed begrepen heb kan je die punten die je verdient nu toch verkopen voor $$ wat tot 40% rakeback zou moeten leiden, ofwel dan kom je ook op die 50%+ rakeback?
ik ga ze een mail sturen, dat ze me een deal mogen voorstellen die beter is dan bij andere skins en dat als het me niet zint ik mijn rake genererende ass move naar een andere skin
prepare for awesomeness
|
|
|
keep me informed please! ik rake obv een stuk minder, maar vond de rb toch ook wel erg fijn.
ik begreep net dat rakeback op ongame verboden was ofzo? oftewel doei 30-40% via rakeback.nl?
It is monopoly all over again!
|
|
 Rang: PC'er van het jaar
|
Jwijnja wrote:keep me informed please! ik rake obv een stuk minder, maar vond de rb toch ook wel erg fijn. ik begreep net dat rakeback op ongame verboden was ofzo? oftewel doei 30-40% via rakeback.nl? das niet waar..ik heb een rakeback account op ongame alleen mogen ze nieuwe signups geen rb bieden volgens mij.
|
|
 Rang: Heer van Stand
|
omg dit sucked heb ik net een fijne pokerroom gevonden. Gaan ze naar ongame waar ik het nog nooit langer dan 10 handen heb volgehouden :@
|
|
 Rang: Admin
|
Tribbezz wrote:Jwijnja wrote:keep me informed please! ik rake obv een stuk minder, maar vond de rb toch ook wel erg fijn. ik begreep net dat rakeback op ongame verboden was ofzo? oftewel doei 30-40% via rakeback.nl? das niet waar..ik heb een rakeback account op ongame alleen mogen ze nieuwe signups geen rb bieden volgens mij.
Alle bestaande rakeback-accounts op Betfair worden met de huidige deal naar het nieuwe netwerk meegenomen. Dit is standaard bij dit soort verhuizingen.
Dus ook al is directe rakeback niet toegestaan op Ongame, als je al een rakeback account op Betfair hebt, zul je dezelfde 30-40% rakeback deal behouden, wat nog steeds vrij gul is, omdat alle rakeraces en andere bonusdingen daar gewoon bij komen.
Alle spelers die na 12 juli pas een account openen zullen onder het standaard loyalty-programma vallen, wat voor veelspelers nog steeds zo hoog als 40-50% kan oplopen.
Later vandaag meer informatie hierover.
Poker is een vak en de Dal is de vakman
|
|
|
Geloof dat ze het nu alleen geen rakeback, maar valueback noemen.
|
|
 Rang: Keiwazig
|
Radji wrote:Drazzic wrote:Ongame software sucks echt zo hard, maar zal idd ook met gewenning te maken hebben want ik vind Betfair software echt heel fijn. maar goed het bonus systeem nieuwe van Betfair is natuurlijk zo kut dat iedere reg er op achteruit gaat, er zijn toch zat ongame skins waar je 50%+ rakeback kan krijgen of heb ik het mis? Dan is de vraag als we naar ongame gaan op welke skin het meest interessant is om te spelen? Anyone? Hoe minder invloed rakeback op je earnings heeft en hoe meer je online hebt hoe meer het zich loont om op Betfair te blijven omdat je dan iig zeker weet dat je funds veilig zijn, in tegenstelling tot een van die skins die zomaar weer failliet kunnen gaan.
Ja precies maar heb mijn bankroll redelijk verspreid over verschillende sites, maar inderdaad dat is ook 1 van de redenen dat ik niet blij mee ben dat Betfair nu naar ongame gaat. Bij Betfair ligt het idd een stuk veiliger.
Swensonn stinkt.
|
|
|
 |
|
 |