|
|
Rang: Honderdplusser
|
gen wrote:Vind het prima alternatief en snap al het gezeik niet helemaal.
De gasten komen vaak op PC en hebben hier genoeg toegevoegd. Ze komen met een mooi initiatief en iedereen op dit forum kan kiezen hier aandacht aan te geven of niet....
Kritische vragen mogen natuurlijk maar zonder op wederhoor te wachten alles af bashen vind ik te makkelijk. Dit was natuurlijk wel te verwachten aangezien fora publiek ongeveer het meest kritische publiek ter wereld is.
Als die topic doorleest begrijp je ook dat het gaat om de manier waarop het wordt gebracht..
PC is geen tell sell en daar leek het wel even op.
Tuurlijk wenst iedereen deze mannen al het succes......
Contact voor MTT coaching
|
|
 Rang: Pokerjoker
Lid sinds: 23-4-2007 Berichten: 673 Locatie: Famous town in the world
|
Wokkie wrote:Theraad, maar keer wat blikjes meenemen na een meeting ofzo 
Dat kan ie wel doen! Maar dan zijn het wel zakjes of shooters
Pokeren without losing your pokerface
|
|
 Rang: Untouchable
|
Verkopen jullie eigenlijk wel wat?
|
|
|
KingOfPoker wrote:Verkopen jullie eigenlijk wel wat?
jazeker.
|
|
 Rang: Forumheld
Lid sinds: 16-1-2007 Berichten: 1.615 Locatie: bananen republiek
|
zit er taurine in dit spul? zo nee, dan ben ik wel geinteresseerd in een vrachtwagen met blikjes naar frankrijk
'YOU JUST GOT JOPPIESAUSED'
HET HONDJES VERHAAL
|
|
 Rang: PC'er van het jaar
|
pimos wrote:zit er taurine in dit spul? zo nee, dan ben ik wel geinteresseerd in een vrachtwagen met blikjes naar frankrijk  het zijn zakjes
|
|
|
pimos wrote:zit er taurine in dit spul? Wat is het slechte aan taurine? Weet dat er met name in Frankrijk en Duitsland veel mensen zijn die beweren dat het schadelijk is. Maar wat nu de gevreesde bijwerkingen zijn, kan ik niet 123 op internet vinden. Wel grappig dat op wiki een regelrecht opgesteld verhaaltje van de firma rode stier staat.
|
|
|
profesjenol wrote:pimos wrote:zit er taurine in dit spul? Wat is het slechte aan taurine? Weet dat er met name in Frankrijk en Duitsland veel mensen zijn die beweren dat het schadelijk is. Maar wat nu de gevreesde bijwerkingen zijn, kan ik 123 op internet vinden. Wel grappig dat op wiki een regelrecht opgesteld verhaaltje van de firma rode stier staat.
Het kan zijn dat taurine verboden is in Frankrijk. Wat ik weet is dat Red Bull daar iig in een andere samenstelling wordt verkocht, zonder taurine.
Take it, or leave it.
|
|
|
Ooit eens iets gelezen over de combinatie taurine-cafeïne, dit zou verklonteringen in je bloed veroorzaken. Geen idee wat hiervan waar is maar als je hiernaar zoekt vind je mss wat.
@ts: is het niet mogelijk een proefpakketje oid te bestellen? Gewoon 1,2 of 3 zakjes?
|
|
|
pimos wrote:zit er taurine in dit spul? zo nee, dan ben ik wel geinteresseerd in een vrachtwagen met blikjes naar frankrijk 
ja, maar heel weinig inhoud t.o.v. andere merken.
Taurine is een stofje dat verschillende werkingen heeft.Taurine is ook een neurotransmitter en zorgt ervoor dat alle stoffen sneller worden opgenomen door het lichaam.
verbod in frankrijk had meer te maken met de daar geldende voedsel- en warenwet, in die wet ging het met name over de hoeveelheid cafeine in enegiedrankjes
Wingry SF mag in frankrijk verkocht worden
Ooit eens iets gelezen over de combinatie taurine-cafeïne, dit zou verklonteringen in je bloed veroorzaken. Geen idee wat hiervan waar is maar als je hiernaar zoekt vind je mss wat.
Nog nooit iets van gehoord.
@ts: is het niet mogelijk een proefpakketje oid te bestellen? Gewoon 1,2 of 3 zakjes?
ja dat kan
|
|
|
NoTurns wrote: @ts: is het niet mogelijk een proefpakketje oid te bestellen? Gewoon 1,2 of 3 zakjes?
Als je serieus interesse hebt moet je het idd maar gewoon laten weten (in dit draadje, via pm of via de site) dan is er zeker wel wat te regelen. Dat geldt overigens ook wel voor veel andere producten.
... en dik.
- Crispy
Looking for a boost?
|
|
|
 |
|
 |