|
|
 Rang: Untouchable
|
In navolging van het WO 19/05 Stapavond Tilburg-topic, hier het donderdagavondstaptopic!
Who is in?
We stoppen nu btw wel met dit soort topics aan te maken aangezien dit nogal spammy is hehe
Tot vnv!
|
|
 Rang: Forumheld
|
Als ik al die verslagen zo hoort zijn jullie stapavondjes veel te nice om niet meegemaakt te hebben.
Zijn er eventuele slaapplaatsen beschikbaar?
|
|
 Rang: Heer van Stand
|
hahaha parttime pokerspelers, fulltime begaaiers
za/zo weer breda?
|
|
|
asdfisdfowejfroijzsdosjdfoijwaer
Drazzic; jij bent te eigenwijs Zeross|FML; niet
|
|
 Rang: Keiwazig
|
als ik mijn pakket eindelijk eens heb kom ik ook wel weer eens die kant op wel met slaapplek want dan kan ik iig goed naar de klote
Swensonn stinkt.
|
|
|
Tukker1988 wrote: asdfisdfowejfroijzsdosjdfoijwaer
jij bent dus sowieso in?
|
|
Lid sinds: 17-7-2007 Berichten: 2.215 Locatie: among the thugs
|
Klinkt niet goed,gister was die boos dat mensen alles zo short term plannen.
Ik ben nu wel 100% in
Get rich or die grindin'
Stackin mighty dollars,holla!
|
|
|
rumbarups wrote:We stoppen nu btw wel met dit soort topics aan te maken aangezien dit nogal spammy is hehe
Het begon net epic te worden imo
|
|
|
Donkshove wrote:meh donkshove had dit topic aangemaakt hij gaat sowieso naar breda vanavond, ben zelf echt megabrak en 5uur geslapen oid dus prolly out, weekend wel weer!
je dacht mehh donkshove zit op mijn acc dus voor alle duidelijkheid ga ik op die van hem?
Do you like to put fishdicks in your mouth???
Gayfish united, de grootste pokerwerkgroep van NL. Nu eerste maand gratis... PM PM PM
|
|
|
Martha1988 wrote:Donkshove wrote:meh donkshove had dit topic aangemaakt hij gaat sowieso naar breda vanavond, ben zelf echt megabrak en 5uur geslapen oid dus prolly out, weekend wel weer! je dacht mehh donkshove zit op mijn acc dus voor alle duidelijkheid ga ik op die van hem?
verwarring idd, maar ik ben prolly out dus ivm brakheid... vant weekend wel weer begaaing plus dancetour zondag in breda wordt gruwelijk
|
|
|
rumbarups wrote:Martha1988 wrote:Donkshove wrote:meh donkshove had dit topic aangemaakt hij gaat sowieso naar breda vanavond, ben zelf echt megabrak en 5uur geslapen oid dus prolly out, weekend wel weer! je dacht mehh donkshove zit op mijn acc dus voor alle duidelijkheid ga ik op die van hem? verwarring idd, maar ik ben prolly out dus ivm brakheid... vant weekend wel weer begaaing plus dancetour zondag in breda wordt gruwelijk
Michelle Tom. zegt: Marthaa Kunnen we zondagmiddag niet naar dance tour gaan?
lol opzelfde minuut.
Martha toont zich aan PC. Spot me for 10 dollah
Do you like to put fishdicks in your mouth???
Gayfish united, de grootste pokerwerkgroep van NL. Nu eerste maand gratis... PM PM PM
|
|
|
Dacetour word awesome
Get rich or die grindin'
|
|
|
dancetour discussie pls bewaren voor het ZO 23/05 Stapmiddag Breda-topic
|
|
 Rang: Admin
|
OP aangepast naar een algemene titel. Dan kan alles voortaan bij elkaar.
|
|
|
wie zijn er nu dus def in voor Breda? Joeri heeft genoeg slaapplaatsen i guess, anders zijn er ook nog wel wat leuke hotelletjes in Breda
If you choose to do sum' stupid, you can do it at the click of a button. There is something you can do just as easily with the click of a button: Turn of the PC.
|
|
|
Lol ,hier kan wel iemand slapen.Niet 100en mensen en anders fixen we wel wat.Maar vanavond zijn er toch genoeg bekende donkey
Get rich or die grindin'
|
|
|
Waaaaaa Breda is de shit, zit nu beetje in de woonkamer te grinden bij van die gozerts thuis, which is awesome! Beetje op 50" lcd grinden is nuuuts haha.
Ohja, Radji, ken jij ene Jelmer toevallig (zit ook op tennis, ' twee drietjes' zou je bekend in de oren moeten klinken?), ook een gozert uit Sittard die jou kende, is een ex-collega van me haha, we hadden het ineens over poker en hij zei dattie ene jongen kende die behoorlijk aan jou beschrijving voldeed whehe
If you choose to do sum' stupid, you can do it at the click of a button. There is something you can do just as easily with the click of a button: Turn of the PC.
|
|
 Rang: McLovin
Lid sinds: 27-9-2006 Berichten: 10.027 Locatie: Alphen a/d Rijn
|
Kleine lieve schattige marokkaan? Ja dan kan alleen Radji zijn 
Take every occasion to Party!
|
|
Lid sinds: 16-10-2006 Berichten: 3.902 Locatie: Three Streets of Value
|
Ik zit zondag nog in Zwolle voor een voetbaltoernooi. Doodziek want die dancetour dingen zijn altijd wel vet!
I ask myself “Mary, what keeps a hip and mean guy, such as yourself, from jamming forks in the eyes of everyone you meet?” The only answer I can find is “Less and less every day, Mary. Less and less.”
|
|
 Rang: Akke met de P
Lid sinds: 25-12-2006 Berichten: 2.439 Locatie: Succes is een Keuze
|
RobinN wrote:Ik zit zondag nog in Zwolle voor een voetbaltoernooi. Doodziek want die dancetour dingen zijn altijd wel vet!
ask tukker want zaterdag is in zwolle dikke house en dance, hardstyle festival! ik was ook bijna gegaan als ik niet moest voetballen
|
|
|
 |
|
 |