|
|
 Rang: Admin
|
Op Power Poker maak je in de maanden maart, april en mei kans op een plek in de finale van de Poker World Cup in Helsinki. In dit toernooi neem je het op tegen niemand minder dan Ilari 'Ziigmund' Sahamies. Elke maand gaan per land de twee spelers door die de meeste Gold Cards hebben verzameld. De zes halve finalisten per land strijden vervolgens op 11 juni onderling om een felbegeerde plek in de live finale. Ga jij namens Nederland geheel verzorgd naar Helsinki?
PokerCollege >
PokerNet >
|
|
 Rang: Untouchable
|
SHIP IT!! IK WIN DAT PAKKET ZOJUIST EN GA NAAR DE FINALE IN HELSINKI!!!
Won de 5 mans sit-n-go met volgens mij 4 PC-ers. Paar spannende momenten waar het geluk aan mijn zijde was gaven de doorslag.
Take it, or leave it.
|
|
|
lucky12leon wrote:SHIP IT!! IK WIN DAT PAKKET ZOJUIST EN GA NAAR DE FINALE IN HELSINKI!!!
Won de 5 mans sit-n-go met volgens mij 4 PC-ers. Paar spannende momenten waar het geluk aan mijn zijde was gaven de doorslag.
Niet alleen geluk, ik moet daar gewoon de turn shippen, river was wel lucky, dat dan weer wel.
You don't realize that losing is the BEST thing for your game!
|
|
|
marcokingdom wrote:lucky12leon wrote:SHIP IT!! IK WIN DAT PAKKET ZOJUIST EN GA NAAR DE FINALE IN HELSINKI!!!
Niet alleen geluk, ik moet daar gewoon de turn shippen, river was wel lucky, dat dan weer wel.
Kan t betreffende handje worden gepost?
|
|
|
Ik heb de HH niet, maar het ging als volgt: 3 handed, ik button 3k stack, sb 1,1k stack, Leon bb 3,4k stack, blinds 50-100, ik open QhJh naar 200, sb fold Leon repopt naar 550, ik call, flop is Q 10 8 met twee spades, leon cbet iets van 850, ik call, turn blank, check check, river 8 spades, Leon shoved, ik call, Leon heeft 86sooted, geen spades, vandaar shove turn, repop pre, fold river enz.
You don't realize that losing is the BEST thing for your game!
|
|
|
Dit is de betreffende HH tegen Marco. Verder speelde ik vrij agressief en hoopte daardoor ook dat Marco de river vrij licht zou afcallen.
***** Hand History for Game 2253750155000091 ***** (CakePoker) Tourney Hand NL Texas Hold'em - Sunday, June 06, 08:35:29 ET 2010 Table Table 1 (Real Money) Seat 9 is the button Seat 4: CakeSeat4 ( $2069.00 USD ) Seat 8: TWoodsMyHero ( $2734.00 USD ) Seat 9: CakeSeat9 ( $2697.00 USD ) CakeSeat4 posts small blind [$50.00 USD]. TWoodsMyHero posts big blind [$100.00 USD]. ** Dealing down cards ** Dealt to TWoodsMyHero [ 8c 6c ] CakeSeat9 raises [$200.00 USD] CakeSeat4 folds TWoodsMyHero raises [$450.00 USD] CakeSeat9 calls [$350.00 USD] ** Dealing Flop ** [ 5s, Qc, Ts ] TWoodsMyHero bets [$725.00 USD] CakeSeat9 calls [$725.00 USD] ** Dealing Turn ** [ 8d ] TWoodsMyHero checks CakeSeat9 checks ** Dealing River ** [ 8s ] TWoodsMyHero bets [$1459.00 USD] CakeSeat9 calls [$1422.00 USD] TWoodsMyHero wins $37.00 USD TWoodsMyHero shows [8c, 6c ] CakeSeat9 shows [Jh, Qh ] TWoodsMyHero wins $5444.00 USD from main pot
Take it, or leave it.
|
|
|
Eindelijk vanochtend mail gekregen wanneer dit gehouden gaat worden.
Quote:Power World Cup Final Event.
Date & Time: Saturday 21st August 2010 at 19.00
Venue: Tiger Club, Helsinki, Finland
Accommodation: Accommodation will be booked upon your confirmation to the event at a centrally located 4 star Hotel in Helsinki. We will offer you 3 nights’ accommodation. Check in: Friday 20th August/ Check out: Monday 23rd August
Additional details:
Food and drinks will be available for all participants after the Power World Cup event at Tiger Club. The event will also coincide with a Pokerisivut.com/ Coinflip.com party at the same venue and you will also be invited to this event. Ilari ‘Ziigmund’ Sahamies will be participating in the Power World Cup Final table and attending the Pokerisivut.com/ Coinflip.com party!
Take it, or leave it.
|
|
|
De line up voor de party is ook bekend krijg ik net door, zie hier
Take it, or leave it.
|
|
 Rang: Admin
|
Leon runt veel te hot in het leven. Dat gezegd hebbende: veel plezier daar!
|
|
 Rang: Forumheld
|
lucky12leon wrote:De line up voor de party is ook bekend krijg ik net door, zie hier
ff rustig leon je neemt wel gewoon je vriendin mee! Maar have fun daar met ziigy!
-No guts nog glory-
|
|
|
Ben weer terug van dit festijn en t was echt bruut. Toernooi stelde niet zo heel veel voor, maar party-night daarna was onder leiding van Ziggy (die het hele weekend regelde voor ons) heeel mooi. Vanuit de categorie 'pics or it didn't happen': Eergister na het toernooi op de boot wilde hij met me op de foto

Het hele weekend was verder ook mooi in het hotel waar we zaten en met de andere spelers.
Take it, or leave it.
|
|
|
wow zeer nice 
He seemed to play crazy. It seemed like he was giving his money away. Except the only thing was, he wasn't losing
|
|
Lid sinds: 9-1-2007 Berichten: 1.875 Locatie: alphen aan den rijn
|
erg nice
|
|
|
 |
|
 |