|
|
 Rang: Admin
|
Bartman plaatste zich via het PokerCollege Leaderboard voor een $1.500 World Series of Poker event en kwam zo tien dagen in de Balla Crib in Las Vegas te zitten. Onder het genot van een bacon burger in een van de vele eetgelegenheden die Caesar's Palace rijk is, bespraken we zijn pokerleven.
PokerCollege >
PokerNet >
|
|
 Rang: Wuuuuhhhh
|
Luie donder 
|
|
 Rang: Forumheld
|
Leuk stukkie!
|
|
|
nice!
Vooral zijn uitspraken over z'n studie
Gambling problem? It is not a problem if you're awesome at it. Barney Stinson 2007
|
|
|
Quote: Drie weken later ben ik weer begonnen. Ik ben dus gewoon verslaafd.
Dat vind ik weer wat minder om het zo te stellen maar voor de rest leuk stukkie.
wikpedia wrote: Verslaving is een toestand waarin een persoon fysiek en/of mentaal van een gewoonte of stof afhankelijk is, zodanig dat hij/zij deze gewoonte of stof niet, of heel moeilijk los kan laten. Het gedrag van de persoon is voornamelijk gericht op het verkrijgen en innemen van het middel, of het handelen naar de gewoonte, ten koste van de meeste andere activiteiten. Als het lichaam deze stof of gewoonte dan moet loslaten kunnen er ernstige ontwenningsverschijnselen optreden bij deze persoon.
hier voldoe jij niet aan i suppose
http://pokercollege.nl.mybrute.com
|
|
 Rang: Wuuuuhhhh
|
Morbidi wrote:Quote: Drie weken later ben ik weer begonnen. Ik ben dus gewoon verslaafd. Dat vind ik weer wat minder om het zo te stellen maar voor de rest leuk stukkie. wikpedia wrote: Verslaving is een toestand waarin een persoon fysiek en/of mentaal van een gewoonte of stof afhankelijk is, zodanig dat hij/zij deze gewoonte of stof niet, of heel moeilijk los kan laten. Het gedrag van de persoon is voornamelijk gericht op het verkrijgen en innemen van het middel, of het handelen naar de gewoonte, ten koste van de meeste andere activiteiten. Als het lichaam deze stof of gewoonte dan moet loslaten kunnen er ernstige ontwenningsverschijnselen optreden bij deze persoon. hier voldoe jij niet aan i suppose
Ontkenning en het beschermen van jezelf zijn ook. 1vd symptomen...
|
|
 Rang: Pokerjoker
|
Hoeike8819 wrote:Leuk stukkie!
|
|
 Rang: Untouchable
Lid sinds: 2-1-2007 Berichten: 3.974 Locatie: Nearby broketown
|
Morbidi wrote:Quote: Drie weken later ben ik weer begonnen. Ik ben dus gewoon verslaafd. Dat vind ik weer wat minder om het zo te stellen maar voor de rest leuk stukkie. wikpedia wrote: Verslaving is een toestand waarin een persoon fysiek en/of mentaal van een gewoonte of stof afhankelijk is, zodanig dat hij/zij deze gewoonte of stof niet, of heel moeilijk los kan laten. Het gedrag van de persoon is voornamelijk gericht op het verkrijgen en innemen van het middel, of het handelen naar de gewoonte, ten koste van de meeste andere activiteiten. Als het lichaam deze stof of gewoonte dan moet loslaten kunnen er ernstige ontwenningsverschijnselen optreden bij deze persoon. hier voldoe jij niet aan i suppose
Ik zeg dat is positief, ik ben fase 1 :" de ontkeninningsfase" al voorbij!
En ja voor de mensen die kijken naar het tijdstip van posten, ik ben ook alcoholist
Gratis voorruit? www.correctautoglas.nl
Rubberboot kopen? Nu online! Spada Boats
|
|
|
 |
|
 |