Zoeken

Bartman: Ik doe zo min mogelijk  
Maukra
Gepost: vrijdag 31 juli 2009 10:57:03

Rang: Admin

Bartman plaatste zich via het PokerCollege Leaderboard voor een $1.500 World Series of Poker event en kwam zo tien dagen in de Balla Crib in Las Vegas te zitten. Onder het genot van een bacon burger in een van de vele eetgelegenheden die Caesar's Palace rijk is, bespraken we zijn pokerleven.

PokerCollege >

PokerNet >

swensonn
Gepost: vrijdag 31 juli 2009 11:24:09

Rang: Wuuuuhhhh

Luie donder Very Happy

Hoeike8819
Gepost: vrijdag 31 juli 2009 11:48:40

Rang: Forumheld

Leuk stukkie!
Allright
Gepost: zaterdag 1 augustus 2009 14:12:11

nice!

Vooral zijn uitspraken over z'n studie Laughing

Gambling problem? It is not a problem if you're awesome at it. Barney Stinson 2007
Morbidi
Gepost: zondag 2 augustus 2009 0:06:26

Quote:
Drie weken later ben ik weer begonnen. Ik ben dus gewoon verslaafd.

Dat vind ik weer wat minder om het zo te stellen maar voor de rest leuk stukkie.

wikpedia wrote:
Verslaving is een toestand waarin een persoon fysiek en/of mentaal van een gewoonte of stof afhankelijk is, zodanig dat hij/zij deze gewoonte of stof niet, of heel moeilijk los kan laten. Het gedrag van de persoon is voornamelijk gericht op het verkrijgen en innemen van het middel, of het handelen naar de gewoonte, ten koste van de meeste andere activiteiten. Als het lichaam deze stof of gewoonte dan moet loslaten kunnen er ernstige ontwenningsverschijnselen optreden bij deze persoon.

hier voldoe jij niet aan i suppose

http://pokercollege.nl.mybrute.com
swensonn
Gepost: zondag 2 augustus 2009 1:31:26

Rang: Wuuuuhhhh

Morbidi wrote:
Quote:

Dat vind ik weer wat minder om het zo te stellen maar voor de rest leuk stukkie.

wikpedia wrote:
Verslaving is een toestand waarin een persoon fysiek en/of mentaal van een gewoonte of stof afhankelijk is, zodanig dat hij/zij deze gewoonte of stof niet, of heel moeilijk los kan laten. Het gedrag van de persoon is voornamelijk gericht op het verkrijgen en innemen van het middel, of het handelen naar de gewoonte, ten koste van de meeste andere activiteiten. Als het lichaam deze stof of gewoonte dan moet loslaten kunnen er ernstige ontwenningsverschijnselen optreden bij deze persoon.

Ontkenning en het beschermen van jezelf zijn ook. 1vd symptomen...

keddoe69
Gepost: zondag 2 augustus 2009 2:40:21

Rang: Pokerjoker

Hoeike8819 wrote:
Leuk stukkie!
bartman
Gepost: zondag 2 augustus 2009 4:19:59

Rang: Untouchable

Morbidi wrote:
Quote:

wikpedia wrote:

Ik zeg dat is positief, ik ben fase 1 :" de ontkeninningsfase" al voorbij!

En ja voor de mensen die kijken naar het tijdstip van posten, ik ben ook alcoholist Wink

Gratis voorruit? www.correctautoglas.nl

Rubberboot kopen? Nu online! Spada Boats

Online Poker
beginnen met online poker
Speluitleg
pokerstrategie
pokerartikelen
Live Poker
Pokerboeken
Pokerfilms
Pokersoftware
Pokerspelers