|
|
 Rang: Admin
|
Vilamoura, Portugal. De tijdelijke bewoners op leeftijd hebben hun overwintering inmiddels afgerond en de golfbanen gelaten voor wat ze zijn. In tegengestelde richting van deze uittocht banen ondertussen meer dan 400 pokerspelers zich een weg naar dit kustplaatsje in de Algarve, om deel te nemen aan de Unibet Open...
Lees meer:
PokerCollege >
PokerNet >
Poker is een vak en de Dal is de vakman
|
|
 Rang: Moderator
|
Leuk stuk Dal. Kijk uit naar je rest van deze serie, ook bekend onder de naam "The Unibet Open Victory - where is all began".
|
|
 Rang: Forumheld
|
nice. Keep up the good work
He seemed to play crazy. It seemed like he was giving his money away. Except the only thing was, he wasn't losing
|
|
Rang: Pokerjoker
|
Verscheep het
Vanmiddag om 16.00 begint het toch? gogogo!
Ze komen ook gewoon aanbellen tegenwoordig, het is niet meer normaal!
|
|
 Rang: Untouchable
|
Leuk als vanouds! Nu ff een pc'er het toernooi winnen.
Drazzic; jij bent te eigenwijs Zeross|FML; niet
|
|
 Rang: Akke met de P
Lid sinds: 25-12-2006 Berichten: 2.439 Locatie: Succes is een Keuze
|
WTF, dat niemand er meer van opkijkt hoe deze man zinnen kan opbouwen en een verhaal in elkaar flanst waar de gemiddelde schrijver zich op af "mag" trekken!
Jeeeez wat een goed stuk!
GL
|
|
|
Lol nice stories, hmmpf had toch met Boart mee moete gaan als ik dit allemaal weer hoor....
GL All!
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
|
|
 Rang: Honderdplusser
|
Mooi stukje, succes!
|
|
|
Quote:Mijn reis naar Faro voert via Lissabon, dus ik hoef maar één plek door te komen die tegenwoordig ook door de Mexicaanse griep als overstap wordt gebruikt. Ik heb er alle vertrouwen in dat ik dat wel ga overleven, en zo niet, wel, dan niet. That's poker, zullen we maar zeggen.
LOL (en dit keer ook echt)
briljante schrijfstijl/humor
Gambling problem? It is not a problem if you're awesome at it. Barney Stinson 2007
|
|
Lid sinds: 14-2-2008 Berichten: 2.455 Locatie: In een mummiepak!
|
Goud.
Expose to me your mammary glands, or kindly leave the premises.
|
|
|
We zijn inmiddels onderweg. Dal, Party en Boart spelen allemaal dag 1a en zitten dicht bij elkaar, dus dat kan ik mooi in de gaten houden.
Veel, zo niet alles wordt deze dagen gefilmd. Sommige dingen zullen jullie de komende dagen al online zien, de rest een paar weken later.
|
|
 Rang: Epic imo
Lid sinds: 4-7-2006 Berichten: 2.749 Locatie: Rotterdam/goirle
|
onder het motto van 'inzetten = bijzijn=beleven' heb ik wat geluks euros op boart en partyboy ingezet en dan natuurlijk ook op een NL winnaar. Dus updates zouden fraai zijn maukra
|
|
|
Bij deze Rolo.
Ik begon m'n rondje bij Boart, die als preflop raiser twee straten vuurde op een A 6 6 9 board. Op een blank river check/fold hij waardoor een gezette man met zonnebril wat punten van hem afsnoept.
Twee tafels verder zit Dal vanuit de big blind heads-up tegen een limper. Een kleine bet op de turn blijkt een ''goedkope manier om te bluffen'' te zijn, aldus de Dal. Hij is iets down maar dat is naar eigen zeggen kruimelwerk.
Partyboy, die rechts van hem zit, is ongeveer 1000 van zijn 10k stack kwijt. Iets met QQ tegen KJ, hoor ik hem nog tegen Soekie ub de rail zeggen.
De muziek van de middag is overigens jazzy, buiten schijnt de zon. Tot zover voor dit moment.
|
|
|
Ze hebben hier ook een ''feature table". Niet dat er holecamera's in zitten, maar hij is wel net wat sjieker en staat in het midden van de zaal. Hieraan zit ook forumgenoot 'hdkeisk'. Hij won net een grote pot. Op een 9 hoog board met drie ruitens geeft zijn tegenstander op wanneer hdkeisk 4.5k bet op de river. Hij staat nu op zo'n 20k.
Dal en de jongens doen het wat rustiger aan, ze staan allemaal tussen de 7 en 9 k.
|
|
 Rang: Sjef Zeverhaas ofzo
|
Euh wie.
Hoop is voor mensen die naderend falen willen verbloemen tot iets dragelijks.
|
|
|
Nice, wist niet dat je live report ging doen. Ik ben benieuwd naar de filmpjes 
|
|
|
hdkeisk, die hier naar aanleiding van het pokernieuws van de week (waar hij regelmatig met ships instond) een keer langskwam. Is als ik me niet vergis regular op een ander forum.
|
|
|
Ach ja live reporting. Wij hebben meer interesse in het verhaal van Partyboy en de jongens, terwijl ik er ben kan ik mooi bijhouden hoe ze het in het toernooi doen.
hdkeisk is op een meerdere forums lid maar ook bij ons, dus noem ik de man ook even.
|
|
|
Boart is out helaas.
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
|
|
 Rang: Untouchable
|
Boelie wrote:Boart is out helaas.
En Marco Bakker?
You don't realize that losing is the BEST thing for your game!
|
|
|
 |
|
 |