|
|
 Rang: Admin
|
VeryCrispy heeft een instructie video gemaakt over het installeren van HoldemManager op het BossMedia netwerk. Dit is niet zo eenvoudig als op de meeste sites, en VeryCrispy gaat er vanuit dat dit een reden is dat minder spelers er daarom op dit netwerk ook gebruik van zullen maken. Na deze instructie video weet jij in ieder geval wel hoe het moet, waardoor je een grotere edge op je tegenstanders zal hebben.
Vragen of opmerkingen over deze video kunnen in deze thread.
PokerCollege >> Pokernet >>
Pokeren leren? PokerNet kijken! (of PokerCollege natuurlijk...)
|
|
 Rang: Forumheld
|
Ik had even een vraagje over die optie in het filmpje dat je de mappen kunt openen, daar ga je naar deze computer, en dan naar Tools, weet je ook waar je dit in Vista kan vinden?
btw thanks for beiden filmpjes, erg goed, want ikzelf zat al op het Bossmedia network.
|
|
 Rang: Untouchable
|
Top VC!
Take it, or leave it.
|
|
 Rang: Erg fraai
|
jantjuuh wrote:Ik had even een vraagje over die optie in het filmpje dat je de mappen kunt openen, daar ga je naar deze computer, en dan naar Tools, weet je ook waar je dit in Vista kan vinden?
btw thanks for beiden filmpjes, erg goed, want ikzelf zat al op het Bossmedia network.
geen idee to be honoust, ofja het is gewoon een leak in windows dat ie die folders niet automatisch weergeeft. Ofja ik ga er eigenlijk vanuit dat die folderoptions wel gewoon op ongeveer dezelfde plek zitten in windows vista.
prepare for awesomeness
|
|
 Rang: Admin
|
Windows Explorer > Tools > Folder Options > View > Show hidden files and folders
Poker is een vak en de Dal is de vakman
|
|
|
Dankjewel Dal, het is gelukt!
|
|
|
Je merkt in deze video op dat op het Boss Media network de rake hoger kan zijn op de tafels met valuta's als € en Britse Ponden ipv de gebruikelijke $. Dit klopt absoluut en is niet onbelangrijk aangezien de rake vooral op de lage limieten een flinke kostenpost is.
Maar het mes snijdt aan 2 kanten. Het niveau is over het algemeen op de Britse ponden tafels en de Euro tafels niet hoger dan op de $ tafels. Dit betekend dat als je 100 NL speelt met een goede winrate, je op de Britse Ponden en Euro tafels dus ook een stuk meer verdiend. Je speelt daar dus omgerekend gemiddeld 150 NL, terwijl het niveau gewoon 100 NL is.
Wanneer je dus de limiet waarop je speelt goed beat, kan het dus gunstiger zijn om juist de euro en ponden tafels op te zoeken (wanneer deze juicy zijn) ipv de dollar tafels, omdat je zo dus meer verdiend.
Take it, or leave it.
|
|
|
Waar kan ik trouwens precies zien welke poker sites de hand converter precies ondersteund?
Is het niveau trouwens op deze sites ook niet veel lager omdat veel mensen niet van zo'n hand converter afweten?
It's all about hardstyle
|
|
|
Rprins wrote:Waar kan ik trouwens precies zien welke poker sites de hand converter precies ondersteund?
Is het niveau trouwens op deze sites ook niet veel lager omdat veel mensen niet van zo'n hand converter afweten?
1) De HH converter ondersteund gewoon alle Boss Media clients. Dus wanneer je op het Boss Media network speelt kan je er gebruik van maken.
2) Doe er je voordeel mee zou ik zeggen, maar ga niet uit van superjuicy games. Het niveau is over het algemeen goed te doen, maar toen ik er vorig jaar begon met spelen was het niveau wel stukken lager. Er komen natuurlijk steeds meer goede spelers op slechte games af wat het niveau omhoog trekt. Als je goed gebruik weet te maken van de hulp van HM dan is er zeker t/m 200 NL een groot voordeel te halen. Op 400 NL heeft bijna wel iedere speler daar HM of PT van wat ik doorhad. Vergeet naast je stats ook je notes en gewone reads niet, die zijn minstens zo belangrijk imo als statistieken.
Take it, or leave it.
|
|
Rang: Vage kennis
|
Hey goed filmpje! HHconvertor werkt prima, alleen kreeg sinds vandaag een error melding en kan geen handen meer converten. Iemand hetzelfde probleem gehad? In de FAQ op www.hhconverter.com staat het volgende:
I get strange System.Xml.XmlExceptions in my HHC_Exceptions.txt, what to do?
The Boss clients sometimes messes up some of the xmlfiles. Look if there is a filename with the error message. Try converting the files manually if Autoconvert does not work. Depending on the error it is often possible to fix it with a little knowledge of XML. You may email erroneous files to me, and I will fix them if I have the time.
Ik ben een beetje aan het zoeken geweest maar ik kwam er niet uit. Iemand een suggestie? Alvast bedankt.
katzo
|
|
Rang: Vage kennis
|
Ik heb de error verholpen , volgens mij niet op de juiste manier maar het werkt wel. De bossmedia unistallen en de verborgen map bossmedia wissen. vervolgens opnieuw downloaden en dan doet ie het weer. Als iemand de juiste methode heeft gevonden dan hoor ik het graag!
|
|
|
Katzo wrote:Ik heb de error verholpen  , volgens mij niet op de juiste manier maar het werkt wel. De bossmedia unistallen en de verborgen map bossmedia wissen. vervolgens opnieuw downloaden en dan doet ie het weer. Als iemand de juiste methode heeft gevonden dan hoor ik het graag!
Dus geen Holdem Manager probleem?
|
|
|
 |
|
 |