Zoeken

Hoe beveilig ik mijn poker-PC? (2)  
Dal
Gepost: vrijdag 21 maart 2008 17:52:07

Rang: Admin

In het tweede deel van deze artikelenserie kijken we naar het populaire internetfenomeen phishing, en naar waar je op moet letten bij de verschillende webbrowsers en besturingssystemen...

PokerCollege >

PokerNet >

Poker is een vak en de Dal is de vakman
Bola
Gepost: zaterdag 22 maart 2008 15:10:43

Rang: Forumheld

"Ook als iemand zich in de chat voordoet als medewerker van een of andere site, bedenk dan dat financiële instanties en pokersites NOOIT om je wachtwoord zullen vragen."

Bij mij is er in de live-chat van Neteller en Tony G poker wel vaak gevraagd naar het antwoord op de geheime vraag. Deze kun je gebruiken om je wachtwoord te veranderen. Niet meer geven dus??

.
mcjeen
Gepost: zaterdag 22 maart 2008 15:57:41

Rang: El Mágico

Neteller vraagt daar idd om. Opzich een hele rare procedure. Dit doen ze om te controleren of ze wel met de juiste persoon te maken hebben.

Ik geef hem daar zelf ook altijd, je moet immers wel, waar je wel gewoon op moet letten is dat alles er betrouwbaar uit. Klopt de url van de site, gebeuren er geen rare dingen zoals een foutmelding of doorverwijzing naar een andere site opeens etc.

Hoe het bij Tony G zit weet ik eerlijk gezegd niet.

wie dit leest is gek Neutral
mcjeen
Gepost: maandag 31 maart 2008 6:50:23

Rang: El Mágico

Ik kwam het volgende artikel nog tegen op nu.nl: Nieuwe versie Firefox dicht zes lekken.

Jammer dat ze er in eerste instantie in deze webbrowser zaten uiteraard maar ze hebben het inmiddels verholpen. Firefox en daarmee de eindgebruiker is weer een stukje veiliger op het internet Smile

wie dit leest is gek Neutral
Dal
Gepost: woensdag 18 juni 2008 3:02:19

Rang: Admin

De nieuwste versie van Firefox is gisteren gelanceerd.
Ze pretenderen de nieuwe standaard te zetten voor snelheid en veiligheid, dus misschien wel een download waard...

Review en mirrors op Tweakers.net >

Direct download (Engelstalige versie) >

Poker is een vak en de Dal is de vakman

Online Poker
beginnen met online poker
Speluitleg
pokerstrategie
pokerartikelen
Live Poker
Pokerboeken
Pokerfilms
Pokersoftware